Valamiért úgy érzem, illene nekem is hozzátenni valamit a karácsonyi hangulathoz, ha más nem, egy ilyen irányú blogbejegyzéssel, de nem tehetek róla: egyáltalán nem volt idén karácsonyi hangulatom. Egy deka sem. Pedig a Sziklakórházban díszítettünk fát a bejárathoz, a céges buliban mindenki az asztal alá itta magát, újpasi is járt tegnap ajándékot adni nekem meg vacsorázni meg borozgatni meg karácsonyi filmet nézni, de még mindig. Díszítettem lakást is égősorral meg miniműfenyővel, és énekelgettem magamban a kevés általam is szeretett karácsonyi dal egyikét, de hiába. Idén az ajándékvásárlás is nyögvenyelősen ment, újpasit és Rapcit leszámítva senkinél nem voltam kreatív (Rapci viszont szerintem nagyon-nagyon fog neki örülni:D), a csomagolás pedig… ötévesen jobbat csináltam.

Na de azért boldog karácsonyt mindenkinek:)

(és nesze nektek feldolgozás is:)

Ja, és egy aranyköpés: “Volt, amikor már 30 perce ültünk ott és futottunk.” copyright újpasi.

Update: úgy néz ki, az antikreativitás idén nationwide, mindenkitől azt hallottam, hogy az idei karácsony sucked (egész napnyi bilingual idegenvezetés után nehéz már kicsit magyarul beszélni, na.)

Reklámok