Szóval most, hogy a vizsgaidőszaknak vége (hivatalosan nem, hiszen hiányzik még három autogramm a zindexemből, és a beadandó dolgozatot sem a tanárúr kezébe nyomtam, hanem egy asszisztensféle asztalán helyeztem el) de gyakorlatilag vége az éjszakázásnak erre a félévre. Jobb is, mert tegnap elkövettem azt a hibát, hogy ittam egy közepes típusú kávét az irodai gépből úgy este hat magasságában, aztán fél tizenkettőkor még mindig ott tartottam, hogy az úton versenyt akartam futni az autókkal, meg gépjármű nélkül indulni a dakaron, és még hajnali háromkor is kis híján nyugtatóinjekció kellett az elaltatásomhoz. Na, ezért nem kávéznak a birgék.

Amúgy az is történt, hogy az olvasóim elhagytak, a mozisblog viszont tör fel, akár a talajvíz; mostanában rajtam kívül nem nagyon kommentel senki, a munkablogomon előferdülő írásokat pedig ünnepélyesen bejelentem, hogy link fejében adoptálta egy másik honlap, a filmkvíz.

Ezek történtek mostanában. Hol vagytok?

Reklámok