.. furák néha a véletlen összefüggések. Lehet azt mondani, hogy “fúú, jelek”, meg lehet azt is, hogy utólag belemagyaráztam egy tök véletlen dologba valamit. Például egy megbeszélt találka alkalmával teljesen spontán módon pont abba az étterembe ülünk be sörözni a másik fél javaslatára, ahova kiskorom óta titokban be akarok menni. Aztán az illető meg is vacsoráztat mindennemű extra alkalom nélkül, csak mert olyanja van. Aztán ott ment egy album, amiről már nektek is mutattam zenét – előbb végigment a komplett GNR feldolgozás, aztán más klasszikusokra is sor került, például arra, amit nem tudok megmutatni, mert sehogy nem találtam persze a Youtubeon – mindenesetre lényeg, hogy a Billy Jeanról van szó, melyről meg is emlékeztünk szóban, vagyis a számról és előadójáról váltottunk néhány mondatot.. s mindössze két két nap múlva mi is történt az előadóval? No, mindegy, ez nem Micheal Jackson emlékpost, béka poraira.

Említettem, hogy újfent eladtam lelkem, s bevallom őszintén, a próbaidő ezúttal kölcsönös. Mondjuk úgy, hogy a szép új munkahelyemen hiába vannak derékig érő (!) plüsskutyák a helyem két oldalán, egyelőre még nem tudtak meggyőzni, hogy jó lesz ott nekem. Igaz, csak három nap telt el, akármi történhet – s a nehéz pillanatokban összeszorított foggal gondolok mindenféle motorokra, amiket fizetésből például lehetne venni…

De még csak nem is ez a mai nap legkétségbeejtőbb szenzációja, ami miatt mindenféleképpen klaviatúrát ragadtam (bár bevallom őszintén, a postot egész nap fogalmazgattam a fejemben, persze mire idáig eljutottam, valami egész más lett belőle, az izgi és szépen megfogalmazódott gondolatok elpárologtak útközben) hanem az ominózus kétségbeejtő szenzáció, s világelrettentő felfedezés. Amennyire én körülnéztem, a Google sehol nem látott ilyet, tehát a felfedezés egyedül az enyém, szeretném bemutatni Magyarország eltitkolt ikreit:

draki

ja, és látta valaki tegnap a vihart? Úgy értem, a külvárosból, tíz emelet magasból? Hát leginkább wow. De persze ez megint nem téma.

