Visszaköltöztem a kollégiumba.

Legalábbis valami olyasmi. Nem vittem sok cuccot: egy kisebbfajta sporttáska és két hátizsák telt meg a motyómmal, bár némi ruháért meg néhány franciakönyvért még vissza kell még mennem. No meg a tavalyi tananyagokért, mert Belizár szintén otthon maradt, s marad is még egy darabig. Az új helyen két kisszekrényt, egy polcot és egy fiókot kaptam – ez kábé annyi hely, mint anno a koliban volt. Kicsit kevesebb: ott volt egy saját sarkom, asztalom, székem és ágyam is. Most mindenen osztozni kell. De sokmindenért kárpótol, hogy tegnap az ágyban vacsorázva Dexterrel múlattuk az időt:)

Karácsonyi helyzetjelentés: a kedvenc lakberendezés-boltomban (igen, nekem ilyenem is van, bár venni eddig semmit nem vettem még benne, kivéve Lucky Lookot, a négylevelű lóherét aki igen kreatív módon lett végül öngyilkos) ma megjelent egy karácsonyfa, alatta ajándékokkal. Szerintem nem nekem szánják.

Istenem, hogy utálom már előre az egészet…

