Mai napomra jellemző, hogy a legnagyobb izgalom persze – nemtávirat elmaradt vizsgáján túl – a pingvinorigami volt. Vagyis feltaláltam, hogy kell pingvint origamizni. Keresztségben a Gusztáv nevet kapta, képét alant találhatjátok. Az első díszpéldányt nemtávirat kapja (a.k.a. fájdalomdíj) de sorozatgyártás esetén az első, számozott, limitált szériás darabokat már előre lehet jegyeztetni – persze igen-igen borsos árért.

Történt továbbá, hogy ma megkerült két igen fontos dolog, amit már régóta kerestem, igaz, az egyikről kiderült, hogy el sem veszett. Nagyösszegű pénzről van ugyanis szó, mellyel a cég nevében gazdálkodnom kellett volna (sajna nem a saját zsebemre) és amit tegnap este nem találtam. Hosszú fejtörés árán annyira belelovalltam magamat, hogy én ezt a pénzt elvesztettem, hogy minél tovább gondolkodtam rajta, annál biztosabb voltam benne, hogy a pénzt én megkaptam és eltettem – de hova? Erre ma kiderült, hogy meg sem kaptam. Kő legördül, homlok megtöröl, örül.

Másik nagy izgalom az életemben – legalábbis a publikálhatóak közül – Valentin-napi ajándékom. Majd’ egy hónapos késéssel érkezett, s meglepetés-erejét is némikép elvette, hogy nemtávirat nem takarította ki a böngészőt maga után, így a Firefox automatikusan feldobta a rendelőoldalt amikor én ültem a gép elé, de ha ez még nem lenne elég: az utánvétes csomagot technikai okokból az én munkahelyi címemre rendeltük, és én is fizettem ki. No de az otthoni kicsomagolás feledtette mindezt, hiszen életem nagy álmával találkoztam egyből három példányban: húsevő növény, a légycsapós fajtából. Teszteltük: ha az ember megsimogatja a belsejét, tényleg összecsukódik és órákra úgy is maradJ Szóval újabb házikedvenccel gazdagodtunk, s immár elmondhatom: majdnem minden szobanövényem van, amire vágytam. Bonsai, húsevő növény, illatos jácint… ami még kimaradt az a fűszernövény a konyhából, de a mentánk sajna igen hamar meghalt. Még a Mojitot sem érte meg.

Reklámok