Sziasztok, birge vagyok, kezdő absztinens.

<tapsvihar>

Az úgy volt, mint azt már a múltkor is kifejtettem, hogy egy kicsit talán túl alaposra sikerült a diploma megünneplése, így utána érthető módon nem kívántam az alkoholt (holott nemtávirat is hozott egy üveg pezsgőt ünnepelni, azóta is bontatlanul csücsül a hűtőben). De azóta már napok teltek el, és helyzetem nem javult. Tegnap csajos este volt tervben egy kocsmában, ahol sokáig tanulmányoztam az itallapot, de nem találtam kedvemre valót. Végül felfedeztem a csokis shake-t, ami jól jött, mert odafelé pont erről álmodoztam. Igen ám, de a hely nem látszott túl csokis shakesnek, ez be is bizonyosodott, amikor a pultnál rákérdeztem és hülyén néztek rám. Jó – mondtam – akkor kérek egy sört, mint mindenki más. Az első pár korty még jólesett, de aztán mintha már a hatodikat innám, nem akarózott valahogy csúszni az ital. Végül megittam azt az egy sört, és indultunk lassan hazafelé, ahol vacsora és zuhany után ágybadőltem.. és zúgott a fejem, mintha tényleg hatot ittam volna.

Szóval lehet, hogy mostantól nem iszom?

Reklámok