Amikor ideköltöztem, nem gondoltam, hogy valaha még megorrolok a wordpressre, most azonban több olyan hibát is felfedeztem a rendszerben amit nem, vagy csak hosszas utánajárással tudok orvosolni.

  1. Egy: nem enged máshonnan letöltött kész, mobilkompatibilis wordpress-dizájnt feltölteni. Kábé száz skinből választhatok, de ebből egy sem felel meg tökéletesen az igényeimnek. Találtam valamit, ami mondjuk majdnem jó, (ezt látjátok most) de
  2. a betűk színét és fazonját nem tudom benne változtatni, márpedig ez a bordóság nem tetszik. Külső szolgáltatás segítségével lenne ugyan lehetőség a fazonigazításra, de akkor a betűméretet kell átállítgatni külön-külön minden postnál, ahhoz meg semmi kedvem.
  3. Az új dizájn a képek széleit is ellátja bordó csíkkal – már csak ez hiányzott!
  4. Szeretném, ha a középső sáv egy icipicit szélesebb lenne, a Twitter-csirip ablakhoz tehetnék egy csiripképet, esetleg facebook-megosztó gombokat sem bánnék a bejegyzésekhez.

Fentiek egy részét mondjuk megoldaná, ha CSS-ben megszerkesztgetném a dolgot, de nem értek a CSShez, és hogy őszinte legyek, nem is érdekel annyira, hogy megtanuljam.

Megnyomtam véletlenül egy gombot, amitől a wordpress és a facebook accom egymásba szeretett, most csak facebook-on keresztül tudok belépni a blogomba, holott én erre nem vágytam. Ráadásul alighanem automatzálttá teszi a postok továbbpostolását is, amire végképp semmi szökségem, mert a twitterfeed ezt eddig is megoldotta – kinek kell a sok duplikátum?

 

Reklámok