Eredetileg nem tűnt többnek egy egyszer megnézős vicces videónál, de már napok óta ez megy a fejemben, sorra születnek a témával kapcsolatos aranyköpések, szóval megérdemlitek.

1968, táncdalfesztivál. Szerintem ezt valami kormánybizottság írta, vagy minimum ők rendelték, kizárt, hogy normális ember magától ennyire kínrímeket írjon!*

“Síppal, dobbal, nyenyerével
megtetézve jejejével
a nemjóját, csak én nekem, nem másnak
Úgy húzzátok, olyan jól ám
hogy az Illés meg a Zorán
elszegődjön Lakatoshoz brácsásnak.”

*Update: állítólag a fenti dal egy paródia, mármint tényleg 68ból, tényleg táncdalfesztiválról, de ők sem gondolták komolyan. Nézzétek el nekem tudatlanságom, akkoriban még egy kósza gondolat sem voltam. Akkor is egy kordokumentum.

Mellesleg szolgálati közlelemény újfent: akinek korábban tetszett az érdektelen tények rovat, az nézze jobb oldalon a csiripdobozt, illetve kövessen Twitteren, mert időnként retweetelek izgis dolgokat az OMGFacts-ról:)

Reklámok