Na, nem úgy, ahogy gondoljátok.

Jelentem, túl vagyok rajta, és ezúton köszönöm mindenkinek a szurkolást, és sajnálom, hogy nem hívtam fel utána egyenként mindenkit, hogy hogy sikerült, de fél kettőkor volt a labor, fél négyre volt időpontom a szóbelire, ehhez képest fél hatkor hívtak be, képzelhetitek, hogy este hatkor másra sem vágytam, mint egy hideg sörre egy meleg kocsmában (a Rigó utcát természetesen nem fűtik). A szóbeli része sikerült, nem túl jól, de határon felett, ja, és a négy diákból, akik középfokúra mentek, még így is enyém lett a legjobb. A laboreredményre várni kell még, szerintem gyatra lett de próbálok bizakodó lenni, mondjuk szerintem ez az egész laborvizsga egy nagy baromság, hát hol lesz nekem szükségem arra az életben valaha is, hogy franciául hallgassak magnóról valamit, és közben magyarul jegyzeteljek, na mindegy.

Momentán utazom elfele, vár három nap nyaralás, utána visszatérek. Képek nem lesznek, mert a fényképezőgépem bemondta az unalmast, kénytelenek lesztek elhinni, merre jártunk.

Reklámok