Továbbra is dúl a Stephen King mánia itthon, még mindig az Azba temetkezve járom a világot, bár hétvégén inkább egy kis mást olvastam, mert rájöttem, hogy földalatti odvakban élő szörnyekről szóló horrorsztorikat tanulmányozni nem kifizetődő, amikor az ember útban van az amúgy is elég _creepy_ Sziklakórházba.

Persze az én esetemben ez máskor sem kifizetődő: ülök itthon a sötétben, kint alakul a várva-várt vihar, a változatosság kedvéért dolgozom, és valamelyik ezerkétszázadik megnyitott honlapon beágyazott azonnal induló videó volt… Kis híján kivertem a mennyezetet, akkorát ugrottam. (A sztorihoz még az is hozzá tartozik, hogy nemtávirat két hete gyanús hullazsákokat tárol az erkélyen, amiket erősen zörget a szél. Nem tudom mi van bennük, és most hirtelen nem is érdekel.)

Amúgy holnap új, szupertitkos irányt vesz az életem, stay tuned!

Reklámok