Nagyon büszke vagyok magamra, mindössze másfél hónapnak kellett eltelni a nyárból, hogy végre beszerezzek egy szandált. Guinnes-rekord, köszönöm, köszönöm.

Ha már ilyen ügyes voltam, beugrottam az állatkereskedésbe is csemegéért a csajoknak, és mint ilyenkor általában, megnézegettem a többi állatot is (drága az állatkert), amikor is azt vettem észre, hogy fura tócsa növekszik a lábam alatt. Miután megállapítottam, hogy változatlanul szobatiszta vagyok, jeleztem az eladók felé, hogy valami bizony folyik a raktárból, imígyen megmentve a kereskedést a totális elázástól. Jótett helyébe alapon megsimogathattam az icipici vadászgörénykölyköket, akik hófehéren illetve szürkén, rózsaszín szájacskákkal, hanyattfekve aludtak a ketrecben, valahogy így:

Kevés cukibb dolgot tudok most hirtelen elképzelni.

Az egereknek pedig lisztkukaccal fogunk este kedveskedni, ez a görénykölyökkel ellentétben nem valami aranyos, viszont egész szürreális, hogy élő állatot tartunk a hűtőben (azt mondták, ott elvannak, a meleg nem tesz jót nekik). Ráadásul kukacot. Brr! (szerencsére egy jól zárható műanyag dobozban laknak, elvileg nem tudnak kijönni). Viszont kíváncsi vagyok, mit fognak szólni az egerek a dologhoz, első látásra még a málnától is féltek, a lisztkukac meg ráadásul mozog is. Remélem azért felzabálják:)

Update: nem izgatta fel őket különösebben, igaz, a hűtőből jött lisztkukac nem mozgott. Kivettek egyet a készletből, megnézegették, eldobták. Most vadászhatok lisztkukacra a terráriumban:S

Reklámok