Címkék

, ,

Hogy ne csupán írjak házikedvenceinkről, de meg is nézhessétek őket, ezért regisztráltam a youtube-ra, és csináltam egy videót.. természetesen mobillal, mert bár van kamerám, de régesrég elveszett az USB kábele. Amúgy is szegényke ma már elég korszerűtlen a mini-VHS kazettáival…

A videó etetés idején készült, látszik, Bobek milyen jó anya, és mennyire érdeklik a kölykei, ha kaja van a közelben. Látszik a picik sebessége is, bár ez nem a max speed. Szeretném hangsúlyozni, hogy még vakok…*

*Ezügyben már kezdtem aggódni, mert a macskakölykök szeme 8 nap után kezd nyiladozni, gondoltam hasonlóan vannak vele az egerek, a mieink meg már majdnem két hetesek. Nemtávirat szerint lehet, hogy nem is egerek, hanem vakondok. De az internet** szerint a 16-21 napos korukban elég, ha elkezdik kinyitogatni…

**Az internet azt is írta, hogy nem csupán szabad, de kell is őket már kiskoruktól taperolni, hadd szokják. Szóval ma kivehettem őket egy picit:) És az anyjuk nem tagadta ki őket az emberszagtól.

