Kedves gyerekek! Ma a tökéletes termékelhelyezésről lesz szó.

A tökéletes termékelhelyezés például a tescoban kirakni az energiaitalt a bejárathoz. Ezek a következő gondolatokat indukálják az egyszeri vásárló fejében:

-Mi ez a hülyeség, hogy rögtön idetolják az energiaitalt az ember arcába, amikor belép? És persze ott nyüzsög a sok tizenéves kiskamasz. Azt hiszik, ez valami üdítő, holott az energiaital igazából mérgező csodafegyver, amit csak nagyon ritkán szabad inni, olyankor viszont az aszfaltot bontja az ember. Ezek meg isszák nyakra-főre. Sőt, most már a bejárathoz rakták, így ha esetleg nem is akartak volna venni belőle, most aztán rögtön észreveszik és bevásárolnak.
Ja, hogy december 30. van. Holnap szilveszter. Így mondjuk érthető a megnövekedett energiaszütyli-vásárlási kényszer. Nyilván ezért is van iderakva.
Jobban belegondolva, mostanában elég fáradt vagyok. Holnap meg szilveszter. Lehet, hogy kéne nekem valami koffeinutánpótlás. Na, jó, veszek egyet.
Szegény nemtávirat egész héten minden este 9-10ig dolgozik. Tavaly is csak aludni jött a szilveszteri buliba.
Na, jó, veszek két energiaitalt.
Még jó, hogy idetették a bejárathoz, különben biztos elfelejtettem volna!

Reklámok