Címkék

Hogy ne érje kritika a blogot-tudniillik hogy csak okostelefonokról még motorozásról tudok írni mostanság-elmesélem, hogy két napja megcsípett a hűlyebogár, és női mivoltom, mint valami elásott Mr. Hyde, a felszínre tört és átvette az uralmát.
Ezt az oldalamat elég kevesen ismerik, mert sem öltözködésemben, sem visélkedéésemben nem vagyok valami nőies, hobbiaim még aztán kifejezetten pasisak, úgyhogy elég pocsékul érzem magam mondjuk szoknyában.

Az úgy kezdődött, hogy pár napja megint halmozódik a stressz, jóféle és rosszféle egyaránt, és kezdett kiborulni a bili, ráadásul megérdemelt pihenőnapomat is keresztülhùzták, mert egy kolléga hirtelen megbetegedése miatt megint egész hétvégén dolgozom. Bánatomban péntek este, alapos túlóra után bementem egy bevásárlóközpontba (ott volt randim nemtávirattal) és a várakozást ruhanézegetéssel töltöttem, amik aztán módszeresen beugráltak a kosaramba és kifizettették magukat. Másnap az az agylövésem támadt, hogy nekem zsebóra kell (ne is kérdezzetek semmit), így bementem egy másik ruhaboltba, de ott elfogyott, így bánatomban megint vettem némi ruhát. Ezután felkerestem egy bizsuboltot, ahol volt ugyan zsebóra, de az általam saccolt ár négyszereséért, de már nem volt visszaùt, ráadásul komoly erőfeszítéseket kellett tennem, hogy ne vegyék egy rakat kösöntyűt is mellé.

Szóval most van egy csomó nőies cuccom, amiket alighanem soha nem merek majd felvenni, mert túl nyuszi vagyok hozzá.

Reklámok