Tudom, hogy mások véleményénél csak mások álmai unalmasak, de ez az én blogom, azt írok rá, amit akarok:)

Szóval az úgy volt, hogy valami aszteroidával ütközött a föld, vagy nem is tudom, mi történt, lényeg az, hogy a földgolyó kettészakadt és világunkat elözönlötték a velociraptorok. Voltak köztük kisebbek, nagyobbak, normál méretűek és akkorák is, amiről az ember először azt hitte, hogy valami tereptárgy, de aztán a tereptárgy kinyitotta a szemét és piszokul kellett futni előle, mert nagyon csattogtak a fogai.

Jobb híján egy bevásárlóközpontba menekültem, annak is az alagsorába, mert ugye ott a legbiztonságosabb, és addig nyitogattam az ajtókat (közben nagyon dühöngve, hogy itt a világvége és egy biztonságos raktár sincs nyitva) amíg valami délutáni gyerekszakkörbe botlottam, ahol ilyen földrajztudós zsenigyerekek voltak összezárva, de mivel nem volt velük tanár, ezért amúgy is csak számítógépes játszottak.

Szóval közösen összedobtunk egy számítógépes animációt, mint a filmekben, hogy akkor most kettészakadt a föld, de idő kell, amíg beáll az új polaritás, meg hogy Amerika az most egy más bolygó, és a kontinensek hamarosan elkezdenek vándorolni, és meghatározhatatlan, hogy mi hova kerül, és hogy mi lesz víz alatt meg mi nem, és ekkor kinéztem az ablakon és azt láttam, hogy ömlik be a víz a parkolóba, ahol persze semmi más nincs, mint az én gyönyörűséges motorom, de az is már félig víz alatt áll. No, ekkor elkezdtem parázni, hogy pont a mi városunknak kell víz alá kerülnie és hazaszaladtam a szüleimhez (?), ahol elkezdtem biztonsági óvintézkedéseket tenni: például, hogy kell egy nagyobbacska kutya, mert az a kisebb velociraptorokat el tudja zavarni, a nagyobbakat meg lefoglalja (golyófogónak szántam szegény ebet), és kell egy másik kijáratot építeni a lakásból, hogy amíg a velociraptor a kutyát cincálja, addig mi el tudjunk menekülni. Ja, és kéne egy kocsi is, mert ha boltba kell menni, akkor gyalog nem túl egészséges, mert ugye elkapják az embert a velociraptorok, a motorom valószínűleg nem indul úgy, hogy a kipufogó víz alatt van, egyedül meg nem tudom kitolni a parkolóból, amit elárasztott a víz (szerencsére a vízszint nem emelkedett tovább).

Aztán jött a vekker.

Reklámok